Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Slänger upp lite kort på andra kar / setups som jag haft..
Bild 1: Mitt näst första akvarium
Bild 2: 250L Växter & Yngel
Bild 3: Mitt 720L som malawi kar även yngelkar och nano i möbeln.
Bild 4: Min sclarekub.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Snygga kar och snygg bakgrund i malawiakvariet. Matchande stenar gör bilden än mer komplett.
Vad är det för brutal växt du har i mitten i 250 akvariet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Flytormbunke, den var helt enorm blev mkt mkt större än på kortet innan jag bytte inriktning. Växte imellan täckglasen och upp på väggen i rummet =) Riktigt häftigt. Har ett par sådana nu med men nu slänger jag dom med ngn månads mellanrum då dom blir sjukt stora på kort tid.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
-
Kommentar
-
Lägger upp mitt minsta kar på 30 L. Detta projekt ska få ta lite tid, scapen är inte klar än på länge.Kommentar
-
Kommentar
-
visa min 375 liter med min malawiciklider den bilder..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Riktigt snygga färgkombinationer där Classe.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Just nu går det 10 Boraras brigittae i detta kar. Kanske blir fler av samma art eller så blandar jag in rubintetra också. Haft funderingar på körsbärsräkor men då måste jag hålla på att ta bort dem när de blir för många.
HåE, Lovar att fler bilder ska komma upp senare. Men det är inga raketväxter i karet även om min pogostemon helferi växer mycket fortare än vad jag tidigare varit med om.Kommentar
-
Där är ett bra drag i Simochromisarna. Säljaren tror det är tre honor. (Har bara haft dom i två veckor). Har hört att man kan blanda dom med troffar för att lugna troffarna.Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
Experience is something you get right after you need it.Kommentar
Kommentar