Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Snyggt även det! Skadar inte med det bästa av 2 världar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Snyggt. Peter Autofokus (A F).Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
400 burken har trycksatt CO2 och PMDD. Rensar vid varje vattenbyte var annan till var tredje vecka, tillsätter bara PMDD vid vattenbyten.
Vart annat vattenbyte blir det lite större rensning, brukar storstäda en växtgrupp i taget.
Det är möjligt att det finns några körsbärsräkor kvar där inne, brukar se någon enstaka om jag är närvarande när ljuset går på, annars är det ett gäng Ottosar som städar. Men jag har aldrig haft några direkta algproblem över huvud taget.
Det som är lite speciellt med detta kar är att alla växter i stort sett står där de planterades hösten 2008, sen har de spridit sig själva, en del har fått stå kvar, andra har rensats bort. Man kan följa utvecklingen på YT där det finns minst en film på helheten från varje kvartal sedan starten.Kommentar
-
Tackar för alla värmande omdömen
400 burken har trycksatt CO2 och PMDD. Rensar vid varje vattenbyte var annan till var tredje vecka, tillsätter bara PMDD vid vattenbyten.
Vart annat vattenbyte blir det lite större rensning, brukar storstäda en växtgrupp i taget.
Det är möjligt att det finns några körsbärsräkor kvar där inne, brukar se någon enstaka om jag är närvarande när ljuset går på, annars är det ett gäng Ottosar som städar. Men jag har aldrig haft några direkta algproblem över huvud taget.
Det som är lite speciellt med detta kar är att alla växter i stort sett står där de planterades hösten 2008, sen har de spridit sig själva, en del har fått stå kvar, andra har rensats bort. Man kan följa utvecklingen på YT där det finns minst en film på helheten från varje kvartal sedan starten.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar