If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[QUOTE=R_fused;875452]Är ganska ny på forumet så har aldrig visat upp något tidigare, men tänkte visa några kar jag haft/har. Bilderna är tagna med mobilen så är rätt sunkiga men man ser väl vad det är ändå
Välkommen hit! Fint kar, på dina bilder tycker jag det verkar som ditt kar blir finare och finare för varje setup
Gjort om lite i 720 baljan. La ner ett kar och tryckte ner allt jag hade, räknar med att en del växter kommer stryka med nu i början men tror inte det gör något.
Ser riktigt fint ut Walle. Tycker också att det är snyggt när rötterna ligger där de gör. Första tanken är att det ser ut som ett jordätarkar...=)
Guldfisken har små Satanoperca leucosticta hemma om du är sugen (du kan kolla i min tråd så ser du hur de ser ut). Hör av dig om du behöver mer växter!
Jag kollade lite på dom när jag var där och köpte mina rödmunnar häromdagen. Men kom inte ihåg vad dom hette så tack för det Nu kan jag läsa lite mer om dom.
Ja lite levandefoder skadar ju aldrig... ett helt gäng går dessutom med rom så lär ju ha ganska stadig tillgång tilll levandefoder kanske skulle släppa ner några i malawi karet och se om de lyckas gömma sig och ha lite produktion på plats..
Kommentar