Har du nya bilder på det?
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Nej,jag har inga nya bilder kan försöka få till i helgen om jag kan lyckas med min kompakt kamera.Kommentar
-
Jag knäppte några nya kort med en nyare kamera men lyckas inte ladda upp dom,kan filerna vara för stora och isåfall hur ser jag det,och vad gör jag åt det isåfallKommentar
-
Max 2MB sedan skalas de ned. Du kan söka på image resizer, med den kan du högerklicka på bilden och skala om den.
Eller vilket fotobehandlingsprogram som helst.
Ett asbra är GIMP. Helt gratis, mycket kraftfullt för att fixa till bilderna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Det funkar men som du ser kan vi inte skala zooma ned bilderna så de passar i forumet med länkade bilder, bäst är att ta in dem direk som bifogade bilder och innan man göra det skala ned dem till max 2MB.
Kanske ska vi igen titta på denna 2MB gräns för att underlätta...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar
-
-
Njutbart på kvällen kan man tänka!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar