Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Jag tolkar det som om kommentaren syftar till att malawi lever upp i ett ljusare akvarium, dvs färgerna kommer fram än bättre.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Så här ser den ut.Senast redigerad av HåE; 01 May 2011, 14:22.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Inspirerande i alla fall. Några fler butiker borde fundera på att importera dessa.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kan bara hålla med. Det är ytterst få akvarium som är naturtrogna. Samtidigt sätter vi upp våra akvarium på ett sätt vi tycker är snyggt. Det borde vara tillräckligt tycker jag. Hade man haft ett Amazonas-kar med slamfärgat vatten och en sikt på 5 cm framåt hade det inte varit särskilt roligt.Kommentar
-
Håller med Getingen där. Visst är det kul om man lyckas få en känsla av hur det kan se ut, men alla sjöar har rötter och grenar i sig, steniga områden områden som skuggas av överhängande växter osv.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Du kan lägga in bilder direkt i tråden om du vill. Riktigt stiligt. Helskönt med så mycket växter. Ser ut som om du har spotlights?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Snyggt med så mycke grönt i karet. När du ska posta bilder så använd "gå till avancerad" istället för "posta snabbsvar". En bit ner på den svarsrutan hittar du "hantera bifogande filer". Tryck på den och leta reda på bilden du vill posta.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Edit: HåE var snabbare!
Nej du kan ladda upp bilderna direkt in till forumet. Klicka på "gå till avancerat" och sedan finns en knapp "hantera bifogade filer". Sedan kan du välja din bild, men den måste vara mindre än c:a 370kB om det är jpg.
Du kan ändra storleken om du har en större bild:
Eftersom vi inte idag kan ladda upp bild hur som helst utan den måste vara av rätt storlek tänkte jag dela med mig av hur jag gör. Jag har installerat image resizer för Windows. http://imageresizer.codeplex.com/ Då kan du höger klicka på 100 bilder och välja resize och sedan storlek. Efter det kan du användaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Edit: HåE var snabbare!
Nej du kan ladda upp bilderna direkt in till forumet. Klicka på "gå till avancerat" och sedan finns en knapp "hantera bifogade filer". Sedan kan du välja din bild, men den måste vara mindre än c:a 370kB om det är jpg.
Du kan ändra storleken om du har en större bild:
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=63964
EDIT: Jo det gick visstKommentar
-
Ja det gjorde det. Ännu bättre om man redan har de på annan site! bra det har jag aldrig testat!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
//KajKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar