Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Har ju glömt att presentera mitt favoritkar i hemmet... 7 liter räkor
Kanske för att det e omöjligt att fota då det står inklämt vid spisen.. men ett tappert försök med mobilkamera iaf.. synd att det helt enkelt inte går att fota framifrån utan att ligga på spisen
Kommentar
-
Tror jag postat den här bilden förut på forumet.. Och zoopet. Och överallt...
Mitt 540 som det såg ut för ett halvår sen kanske. På bilden ska det vara 1 par Rivulatus. För tillfället är det igenvuxet med vallisneria. Lite synd, tror jag ska bygga om senare.
Kommentar
-
Mitt 540 som det såg ut för ett halvår sen kanske. På bilden ska det vara 1 par Rivulatus. För tillfället är det igenvuxet med vallisneria. Lite synd, tror jag ska bygga om senare.
[ATTACH]30504[/ATTACH]Kommentar
-
Kommentar
-
[ATTACH]30504[/ATTACH]Kommentar
-
Asläckert. Hur ofta får du byta ut löven? Släng in en bild på det aktuella akvariet också så får vi se det hela överväxt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Snygg burk, Dahlberg!! Annars inte konstigt att man inte ser Rivulatus, en del av dem tillbringar mycket tid hängandes under täckglaset eller på sidorutorna. Märkliga fiskar. *s*
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Tackar tackar Bytte aldrig löven. Tog upp några då och då.. Resten grävde cikliderna över.. Gick bra det också. Är rätt nöjd med karet som det var då. Gillar när det är murrigt Men just nu är det bara en vägg av vallisneria, inga rötter och en Fahaka på 25-30 cm istället för rivulatus Såå det är inget att se Inte alls nöjd. När jag får ny lampa till paludariet kan det komma en bild på det. En av slangarna till regnsystemet sprack så det sprutade kallvatten på MHlampan :/
Det är ju klockrent vars fiskarna är Honan i framkant och hanen då där bak. Och jag tycker att ibland kan det vara ännu mer naturtroget om fiskarna håller sig lite undan. Visst, det är jättefint med en rivulatushanne mitt i bilden.. Men ser knappast ut så när man dyker ner i en flod
Senast redigerad av DAHLBERG; 29 April 2011, 13:28.Kommentar
-
Gillar ringarna!! Nu ser man dem. Asläcker miljö för dessa fiskar. Jag gillar guldsömmar.
Vill gärna se mer av fahakan för den delen. Cool firre det med.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Här är en bild på fahakan, inte en helkarsbild dock... Men man ser väggen av vallisneria. Ni får se det som ett komplement till förra bilden
Kommentar
-
[ATTACH]30504[/ATTACH]
//KajKommentar
-
Snygg fahaka!! Ser ut att vara i hygglig storlek.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar