Akvarieprojekt Vision 450 White Edition
Kollaps
X
-
-
bra projekt den så visa där så blir fina karet snart.. vad skall du ha fiskar där? `när du färdig med den.. lycka till..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Behöver hjälp med en fråga.
De moduler som kommer vara tomma ska dom vara täta o bara innehålla luft eller ska dom vara vattenfyllda genom att göra ett lite utlufthål?
Vattenfyllda kanske vattnet blir dåligt inne i då det står väldigt stilla....?Kommentar
-
Tror du behöver ha ett litet lufthål i dom då de får en rejäl lyftkraft annars.Kommentar
-
Jepp skippa siliconet på några ställe typ ett i botten o ett i ovankant av modulen. Jag har en himla massa moduler med stillastående vatten i o inte märkt något negativt med det.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ok, jag förlitar mig på eran erfarenhet gällande stillastående vatten i modulerna.
Hoppas bara det inta skapar sjukdommar/bakterier.
Tacka för svarenKommentar
-
Lycka tillCAKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Snyggt... bra ide att använda "Bös" heter det verkligen så? aldrig hört namnet innan!
Själv så hällde jag sand över silicon fogarna, funkade bra det med!CAKommentar
-
Riktigt snyggt akvarium! Vitt blev betydligt snyggare än originalfärgen. Verkar det sitta bra?
Bös-tror att det är en dialektär fråga. Som utflyttad västkustbo vet jag att få i Uppsala förstår innebörden av bös. Som är ett jättebra ord.Kommentar
-
Kommentar
-
Vitt blev kanon nu när man ser det klart.
Det sitter bra hitintills, slipar man ordentligt o grundar så bör det hålla bra.
Kommer snart bättre bilder på karet.Kommentar
-
Kommentar