Ja jag står ovetande nu :s
Jordätartråden 2011
Kollaps
X
-
-
Förstår att det känns tråkigt. Ingen annan som har någon ide fundering?
Kan det inte vara ok med 2 arter då? 4 av varje.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt stiliga! Hygglig storlek också.
Försök med massor av fler bilder. Får du till någon lite mer fokuserad så smackar vi in den i artregistret.
Var fick du tag på dem?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bilderna är tagna med min Iphone.. inte bästa kvaliten på dom. Ja jag ska försöka få till några bra
En kompis far fick en kull på sina VF så då passade jag på att köpa av honom istället för i affär.Kommentar
-
Ser fram emot än fler bilder!!!
Du får guida hit din kompis också. Vi kan inte bli för många jordätarägare som är i forumet!Senast redigerad av DaRe; 30 June 2011, 07:53.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
De ser bra ut hoppas du blir nöjd..ge dom D50+.och små mask det fick dom av migKommentar
-
-
-
Ja det har du rätt i. Det är ju dina föräldrar. Kommer du ihåg om någon av bilderna är så pass att de skulle passa in i artregistret.
Vi söker bilder på Hane, hona, yngel och enhuvudbild (main) som frontar längst upp.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Mina tapajos favoritkäk i pellets/fling form är NLS och tetra discus. Kanske allra mest den senare. Helt galna blir de.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar