Hur ser det ut inför helgen? Tycker din plan ser bra ut Göran eller vad tycker ni andra? Är det någon mer som bor i Gbg som vi ska hinna med när vi är där?
Jordätartråden 2011
Kollaps
X
-
-
inte ska ni hinna med mig. det finns liksom inget å se angående jordätarsläktet, om inte mikrogeophagus räknas dit. å så har jag inte helt klart för mig om jag hinner. planerar ni som det passar er. jag hakar på om jag kan, då jag gärna vill om det bara går.en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Ser OK ut! Tycker vi träffas på troppen och sedan till SuperAquaman.
Hittar du dit Erich? Vi skulle kunna träffas hos mig och åka samma bil ner till Göteborg annars? Kan vi göra i vilket fall som helst:-)
Någon mer i stan som vill ha besök eller skall vi åka till någon annan affär?
När träffas vi?Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Inte mycket jordätartråd kvar av denna tråd längre. Inget illa ment men ni kanske ska dra igång en jordätarträfftråd. men blir ju bara avundsjuk när man läser här.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Haha men snart är träffen över och då jädrar skall vi skriva som vanligt igen =)Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Om någon vill ha G. surinamensis så såg jag att tommy på Trop hade fått in det. Han brukar inte ha särskilt mycket geophagus annars. 150:- och ca 15 cm.
Ett tipps är att vi träffas när när han öppnar, så är vi samlad trupp på en gång, eller?Kommentar
-
Ja massor av foton som kompensation för mitt lidandeKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Jo jag lider för att jag inte har möjlighet att vara med, det hade varit kul.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Du får lura ner fler personer från östsidan av sverige i jordätarträsket så får vi köra en sverige runt träff =)Over and out // Mathias
-
Jo det vore nåt. Kan man inte ha alla firrar själv så är ett bra alternativ att se dem hos andra.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Det blir iallafall jag,Mathias,EricH och du då. Någon mer?
Då Erich ville få lite bättre koll på affärerna i Götet så skall vi ses redan halv nio-nio hemma hos mig och sedan åka till Hornbach(öppnar 9, Herkules (öppnar 10) och sedan till Troppen. Ni andra kan ansluta om ni vill eller så ses vi vid 11 tiden på Troppen...
Ni som skall med kan väl PM:a mig så skickar jag mitt mobilnr..
Mvh GöranJordätare är det som gäller..Kommentar
-
Det var ju kul att så många dök upp......
Men vi 3 som var med hade det trevligt iaf.Over and out // Mathias
-
en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
Kommentar