Jordätartråden 2011
Kollaps
X
-
-
Då var vi fem: KuRtaN, SuperAquaMan, EricH, Chippog och jag.
Gött mos ;-)Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Då var man hemma igen efter lite jakt på havsöring på bornholm vilket jag helst inte talar om hur det gick :@ Stendött är nog rätt ord iaf.
19/3 det är troligtvis perfa! Hinner man städa lite i rummet också så kanske man kan vara 3 pers där inne åt gångenOver and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
God kväll kamrater
Jag/vi kommer gärna med på detta.. Mycket bra ide får jag säga
Skall dubbelkolla schemat bara
/TommyKommentar
-
Asch, varför ska man bo på Sveriges baksida...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Skaran växer!
Då var vi sex/7 st: KuRtaN, SuperAquaMan, EricH, Chippog, 2x Hellson och jag.
Ännu goare mos ;-)Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Vart bor alla då? Blir det hela butiksrejset också tro? Kent känns väl rätt självklart i och med att jag bor ca 6-700m därifrån..Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Hej
Det låter trevligt..tyvärr har jag ju sålt mina firrar. ; ( Men SuperAuqaman får bli deras företrädare på samligen. ; ).
Nu e det troffar som gäller för mig. Men jag bevakar tråden och sitter och blänger i Geophagus bibeln (T.W bok) varje kväll och drömmer mig bort. ; )
Mvh MickeKommentar
-
Saknar du jordätarna, Micke?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
För min del låter det som ett bra upplägg, varit på Hellson tidigare och bett att få en visning av butikerna i Gbg då jag känner till dom dåligt tyvärr. Kommer åka Trollhättevägen ner så Nol skulle bli ett bra första stoppKommentar
-
Det kommer ju att ta lite tid om vi är sex pers + eventuell affär/er som skall besökas. Sedan tillkommer transporter på detta.
Jag och Mathias bor ju i närheten av/i Nol så ett besök hos Kent ligger väl ganska rätt( som Mathias säger)
Förslag på tidplan för att vi skall hinna med alla.
Vi kan börja senare om ni tycker 10 är för tidigt.. Kent stänger 16.00
10.00: Vi träffas hos/i affär ??? I stan
10.45: Vi åker till ??? i stan
11:45 Vi åker till Nödinge(Göran), där blir det fika eller vi kanske köper nåt vettigt att äta på vägen?
13:00 Vi åker till Mathias i Nol
14:00 Vi åker till Kent i Nol
14:45 Vi åker till ???
15:45 Vi åker till ???
Vad säger ni??
Edit: såg inte förrän nu att du hade skrivit innan mig EricH!
Om vi skall besöka affärer i Göteborg är det nog bäst att börja där då dom flesta stänger vid 13.00. Kent har däremot öppet 11.00-16.00 på lördagar. Skall vi börja där hinner vi inte med någon annan.Senast redigerad av GöranE; 08 March 2011, 19:01.Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
jag bor ju i gamlestan som inte ligger för långt ifrån Trop Akvarieimporten, min favoritaffär i Göteborg. Han stänger inte förrän 15 på lördagar.
Ett förslag kan vara att man möts där, sen till mig, sen till någon som också bor mer centralt sen efter man vart hos Göran så åker vi till kurtan och kent i Nol så kankse man får hänga med Hellson (tommy och frida)till Kungälv efteråt?Senast redigerad av SuperAquaMan; 08 March 2011, 22:45.Kommentar
Kommentar