Har inte CB 1 kommit ännu?
Kollaps
X
-
-
Har jag missat något?
Hej!
Jag har mejlat medlem@ciklid.org
Är det så att ni är nermejlade? Hur kommer det sig att man inte får svar, eller är det normalt att det tar över en vecka?
Bara undrar vad som händer med min inbetalning.
Gillar forumet och är himla intresserad av tidsskriften.MagnusKommentar
-
Hej!
Jag har mejlat medlem@ciklid.org
Är det så att ni är nermejlade? Hur kommer det sig att man inte får svar, eller är det normalt att det tar över en vecka?
Bara undrar vad som händer med min inbetalning.
Gillar forumet och är himla intresserad av tidsskriften.
Ja, det kan ibland ta en vecka, vår medlemsansvarige är nybliven far och har att stå i. Maila gärna en påminnelse.
Din inbetalning kommer in på NCS konto, vår medlemsansvarige ser den i kontotillämpningen, och registrerar Dig som medlem i medlemsregistret. Sedan kommer Du med i nästa utskick av Ciklidbladet, nr 2 som utkommer i slutet av maj, då får Du samtidigt också nr 1.
Du kan ansöka om medlemsstatus på Forumet (se här: http://www.ciklid.org/forum/faq.php?...faq_ncs_member). När vår webmaster ser Dig i medlemsregistret verifierar han Din status och efter det kommer Du åt de funktioner som är öppna bara för medlemmar, och kan också skriva ut Ditt medlemskort.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Välkommen hit MagnusHilding. Vad har du för fiskar och akvarium?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej
Ja, det kan ibland ta en vecka, vår medlemsansvarige är nybliven far och har att stå i. Maila gärna en påminnelse.
Din inbetalning kommer in på NCS konto, vår medlemsansvarige ser den i kontotillämpningen, och registrerar Dig som medlem i medlemsregistret. Sedan kommer Du med i nästa utskick av Ciklidbladet, nr 2 som utkommer i slutet av maj, då får Du samtidigt också nr 1.
Du kan ansöka om medlemsstatus på Forumet (se här: http://www.ciklid.org/forum/faq.php?...faq_ncs_member). När vår webmaster ser Dig i medlemsregistret verifierar han Din status och efter det kommer Du åt de funktioner som är öppna bara för medlemmar, och kan också skriva ut Ditt medlemskort.MagnusKommentar
-
Tack!
Jag har ett möbelakvarium på 180 liter med 5 diskusfiskar varav en VF. De har gått i två år snart. Har prövat lite olika innan och även haft saltvatten. Alla här har så fina akvarier, så man blir helt lyrisk när man surfar på forumet.MagnusKommentar
Kommentar