Har inte CB 1 kommit ännu?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FI
    Användare
    • August 2002
    • 3743

Ursprungligen postat av Byttorp
    Jag har lagt en del tidningar på lådan i den takt jag fått returer och det har varit en eller två till danmark, en tidning till fredrik I, en till Robin osv. (har inte dessa kommit till er på fredag så får vi spränga posten i borås...)
    Ja nu är det fredag så fram med dynamiten! Nä men nu vet jag att den är på väg iaf så nu är det lugnt. Bra med en utförlig beskrivning av processen att få ut tidningen, det är mycket som måste klaffa inser man och ibland vill det sig bara inte.
    Fredrik Isaksson
    Bildarkivet

Kommentar

• MagnusHilding
      Användare
      • May 2009
      • 8

Har jag missat något?

Hej!

Jag har mejlat medlem@ciklid.org

Är det så att ni är nermejlade? Hur kommer det sig att man inte får svar, eller är det normalt att det tar över en vecka?

Bara undrar vad som händer med min inbetalning.

Gillar forumet och är himla intresserad av tidsskriften.
      Magnus

Kommentar

• Mikael W
        NCS Medlem

• August 2002
        • 8621

Ursprungligen postat av MagnusHilding
        Hej!

Jag har mejlat medlem@ciklid.org

Är det så att ni är nermejlade? Hur kommer det sig att man inte får svar, eller är det normalt att det tar över en vecka?

Bara undrar vad som händer med min inbetalning.

Gillar forumet och är himla intresserad av tidsskriften.
        Hej

Ja, det kan ibland ta en vecka, vår medlemsansvarige är nybliven far och har att stå i. Maila gärna en påminnelse.

Din inbetalning kommer in på NCS konto, vår medlemsansvarige ser den i kontotillämpningen, och registrerar Dig som medlem i medlemsregistret. Sedan kommer Du med i nästa utskick av Ciklidbladet, nr 2 som utkommer i slutet av maj, då får Du samtidigt också nr 1.
        Du kan ansöka om medlemsstatus på Forumet (se här: http://www.ciklid.org/forum/faq.php?...faq_ncs_member). När vår webmaster ser Dig i medlemsregistret verifierar han Din status och efter det kommer Du åt de funktioner som är öppna bara för medlemmar, och kan också skriva ut Ditt medlemskort.
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

Välkommen hit MagnusHilding. Vad har du för fiskar och akvarium?
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• MagnusHilding
            Användare
            • May 2009
            • 8

Ursprungligen postat av Mikael W
            Hej

Ja, det kan ibland ta en vecka, vår medlemsansvarige är nybliven far och har att stå i. Maila gärna en påminnelse.

Din inbetalning kommer in på NCS konto, vår medlemsansvarige ser den i kontotillämpningen, och registrerar Dig som medlem i medlemsregistret. Sedan kommer Du med i nästa utskick av Ciklidbladet, nr 2 som utkommer i slutet av maj, då får Du samtidigt också nr 1.
            Du kan ansöka om medlemsstatus på Forumet (se här: http://www.ciklid.org/forum/faq.php?...faq_ncs_member). När vår webmaster ser Dig i medlemsregistret verifierar han Din status och efter det kommer Du åt de funktioner som är öppna bara för medlemmar, och kan också skriva ut Ditt medlemskort.
            Tack så mycket! Då vet jag=) Ser fram emot maj!
            Magnus

Kommentar

• MagnusHilding
              Användare
              • May 2009
              • 8

Ursprungligen postat av DaRe
              Välkommen hit MagnusHilding. Vad har du för fiskar och akvarium?
              Tack!

Jag har ett möbelakvarium på 180 liter med 5 diskusfiskar varav en VF. De har gått i två år snart. Har prövat lite olika innan och även haft saltvatten. Alla här har så fina akvarier, så man blir helt lyrisk när man surfar på forumet.
              Magnus

Kommentar

Arbetssätt...