If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Första numret av 2011 + alla 2010.
Jag är supernöjd! Tack alla för en jättefin tidning!
Inom parantes:
Eftersom att jag ser att Christer på Akvarielagret hänger här, vill jag berätta att mina barn var lyriska över tidningen oxå.
Men inte över innehållet. Utan baksidan!
De sprang efter mig och frågade efter fler tidningar
Ska även berätta för dottern att det är Lena Furberg som tecknar
Krista som skrivit artikeln om L-malarnas inverkan på ciklidbiotoper har registrerat sig på forumet. Ni kan ställa frågor till henne i den internationella avdelningen http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=63670
förmodligen inte rätt ställe,jag är ny här har betalat in,brukar det ta någon vecka eller mer innan man ser att man e medlem,eller ett mail kanske h Thommy
förmodligen inte rätt ställe,jag är ny här har betalat in,brukar det ta någon vecka eller mer innan man ser att man e medlem,eller ett mail kanske h Thommy
så får la hoppas dom godkänner mig nu,jag har i alla fall betalat in,är den för tidningen då eller.
Vi måste manuellt koppla ihop den fysiska personen med forumsprofilen. När vi får en funktion där man betalar via www.ciklid.org kommer vi kunna sätta ihop det.
Du betalar för medlemskap i en förening. Alla medlemmar får tidning, rabatt i affärer mm. Styrelsens kostnader ingår förstås också och styrelsen bevakar bland annat lagstiftning samt driver ciklid.org. Styrelsen jobbar förstås helt ideellt utan betalning, så det är porto, resekostnader mm jag syftar på. Även sidan ciklid.org kostar pengar (webbhotel, programvara) vilket betalas med annonserna samt medlemsavgiften. Kom på Ciklidstämman så kan du ta del av räkenskaperna.
Kommentar