If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Var idag på lagret och köpte en svenskodlad Sturisoma auerum, mycket fin ca 1 dm lång, nu har jag 5 auerum och en stor panamenses, träffade Christer han såg riktigt glad ut vi önskade varandra Glad Påsk, om du läser detta Christer du har riktigt fina akvarier i mittgången, / Ann-Mari
Hej!
Voooops Wilhelm hur ska det gå till suck ha ha om jag bara visste hur jag skulle göra är inget datageni DaRE har sagt någon gång hur man gör , men visst Wilhelm jag vill gärna visa både akvariet och malarna. Nykommlingen ligger redan i akvariet / Ann-Mari
Häftigt. Nu får du minsann ta tag i att lägga in bilder. Se bara till att de har rätt storlek. Det är samma problem i "mina akvarier" Att bildden inte syns där beror nog på att den är för stor.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
lycka till med både bilder, mal rom och yngel. jag har tyvärr inte lyckats än och hoppas på mer tur nästa gång. skri gärna hur du gör och om du måste skydda de på nåt sätt. jag har ingen chans att låta de gå fria i mitt sällskapskar.
Hej!
Min vän Maria har fått massor av grenmalsyngel som nu vuxit en del jag ska få 10 st av henne till mitt lilla akvarium. Hon hade inte det minsta lilla problem med odling det gick hur lätt som helst / Ann-Mari
Hon hade inte det minsta lilla problem med odling det gick hur lätt som helst / Ann-Mari
häftigt! har hon störmt i karet? annan fisk? föräldrarmalarna, är de med i samma kar? själv har jag just nu inget kar alls, men jag kan inte släppa ämnet och hoppas så småningom åter kunna mala till det. lycka till med de nya malarna! c
Hej!
Nej hon har bara lagt ner dom och matat, dom går ihop med ett gäng Guppy, malarna leker hela tiden massor av rom på rutorna och yngle så det stänker om det , DaRe nej jag har inte hunnit med det ännu men jag skka göra det, ska nu förbereda mitt 54 lit för malyngel / Ann-Mari
Hej!
Chippog föräldramalarna är i samma kar hon har inte tömt karet utan bara kört på, och massor av yngel har hon, och dom leker av bara farten, ska snart få 10 st yngel / Ann-Mari
Hej!
Nu på Lördag i övermorgon ska jag hämta 10 st mycket fina grenmalar från min vän i Farsta hon har odlat dom helt själv, jag får dom av henne, ska förbereda akvariet nu / Ann-Mari
Kommentar