Grenmalstråden !!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

Hej!

Hej!
    Nej jag har inte hunnit ännu men så fort det blir av och jag kan lägga upp bilder blir det, såg idag den stora malen han är med sprötena längre än en blyertspenna och har färgat ut han är mycket fin / Ann-Mari

Kommentar

• chippog
      Användare
      • August 2008
      • 251

klart jag vill gärna se bilder med, ann-mari. men se först till att njuta av ditt kar och dina malar. och lycka till nu med bra vattenvärden och friska fiskar och helst snart lek! sen, när du är så där riktigt stolt över karet, kör på med några kort här! ha d gott!
      en kan bli beroende av att sitta framför karet

Kommentar

• Hockepocke
        Användare
        • February 2011
        • 72

Grenmalarnas kunung!!!! Kanonfina Ann-mari..
        Och äntligen har jag fått tag på denna fina mal

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
          Hockyponke jag har inte lagt upp bilder på mian grenmalar??? / Ann-Mari

Kommentar

• olaJ
            Användare
            • August 2003
            • 584

Ursprungligen postat av annmari
            Hej!
            nähä.....
            "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• Hockepocke
              Användare
              • February 2011
              • 72

Ursprungligen postat av annmari
              Hej!
              Näähää

ojdå,,,jag refererade till bilderna med den svartvita grenmalen och jag lästa många kommentarer om dina malar så jag fick för mig att det va dina

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                Idag var jag till leasing och köpte en strurisoma Auerum grenmal så nu har jag 4 st av dom samt en Sturisoma Panamenses, var sen till lagret men dom hade stängt / Ann-Mari

Kommentar

• DaRe
                  NCS Medlem
                  • September 2009
                  • 22830

Spännande. Jag tror lagret är stängt pga ciklidstämman som de har deltar i och några där har arrangerat i år!
                  Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
                  Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                    Nej det var öppet DRE men vi kom sent Staffan höll på att stänga, är du på ciklidstämman? hoppas dom skriver om der här på forumet / Ann-Mari

Kommentar

• DaRe
                      NCS Medlem
                      • September 2009
                      • 22830

Du håller kvar vid mitt gamla namn du (DRE). Alla hänger inte med i svängarna. Var det bättre kanske?
                      Ja jag är där, men jag hoppar middagen. Ska dit i morgon igen. Riktigt bra föreläsningar. Extremt imponerad av Sune Holm och hans bakgrunder. Väldigt duktig berättare. Jag såg mig honom framför mig som berättare till naturfilmer. Sedan har han ju ett enormt sinne för detaljer och fint hantverk!

Sedan var Oliver Knotts föredrag riktigt intressant.

Jag är överraskande nöjd måste jag säga. Och inte bara för ciklidister!
                      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                        DaRe Sune holm är duktig jag känner honom,Christer är väl där också tror jag, det är väl mycket folk där från hela landet / Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                          Nu växer mina grenmalar så det knakar om det Sturisoma Panamenses är betydligt längre än en blyertspenna, jag böt 40% vatten igår byter var 14 dag / Ann-Mari

Kommentar

• DaRe
                            NCS Medlem
                            • September 2009
                            • 22830

Kul. Hur långa ska de bli?

///David

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                              Oj oj jag vet inte DaRe men akvariet är 2 meter så jag hoppas inte dom blir längre, ha ha skämt åsido ingen aning men dom får gärna växa på / Ann-Mari

Kommentar

• DaRe
                                NCS Medlem
                                • September 2009
                                • 22830

Hehe, ja vi får hoppas de stannar innan de blir så pass långa :-)

///David

Kommentar

Arbetssätt...