Tråkigt att höra. Svårt att säga vad som gick snett.
Grenmalstråden !!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Hej!
Hej!
Så nu har jag äntligen fått iordning mitt vatten i 720 lit imorgon åker jag till leasing och köper ett Eheim innerfilter se köper jag en grupp Sturisoma Auerum svenskodlade / Ann-MariKommentar
-
Hur många blir det?
Vi ser fram emot bilder med andra ord!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej!
Jag ska tala med Tony först hoppas på köp imorgon jag byter 30% vatten ikväll, ja du Dare jag och bilder är ju en liten hsitoria för sig men lyckas jag lägger jag självklart upp bilderKommentar
-
Klicka på denn alänk:
Spara filen någonstans där du hittar den och gå sedan dit och dubbelklicka för att installera programmet.
När det är klart kan du markera en eller flera bildfiler och högerklicka. Då får du upp en meny där du kan välja resize. Välj sedan storlek (Medium kan vara lämpligt) klicka resize och du skapar filer som går att ladda upp här.
Igen; så är detta skäl nog att fixa en funktion i uppladdningen av bilder som automatiskt fixar om bilderna så de går att ladda upp oavsett storlek.
Så här ser menyerna ut:
Senast redigerad av DaRe; 29 March 2011, 20:12.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Hej!
Hej!
Så har jag då idag köpt ett trejält innerfilter Eheim på leasing samt 3 st sturisoma auerum, / Ann-MariKommentar
-
Bra att du gör framsteg!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
små delvattenbyten kring 10 % i två veckor = inget händer i karet. igår minst 40 % vattenbyte med sjunkande temperatur som följd, se själv: 67 ägg om jag ar räknat rätt... med andra ord, tredje försök... överst med pappan och sedan för att kontrollräkna. klart äggen finns på framrutan denna gång.en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Fin klase! Hoppas att det blir yngel av alla ägg!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Läckra foton!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
tack wilhelm och da re (låter enna som en sån där cool akvarierappare...)
jo, bilderna tog jag själv. men det var ju lättfotat på grund av äggens placering.
nu hoppas jag på nån överlevare.en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej!
Hej!
Då har jag nu tittat till grenmalarna och dom ser ut och må hur bra som helst vattnet är helt okej nu och dom äter bra / Ann-MariKommentar
-
Låter bra det. Har du provat något mer med bilder. vi är nyfikna hur de utvecklas...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar