Trevligt att du håller liv i tråden, men nu vill jag verkligen se lite bilder
Grenmalstråden !!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Hej!
Hej!
Dom grenmalar hon köpte av mig det är dom hon har fått massor av yngel av David som nu växer rejäl jodå om jag nu kommer på hur man lägger upp bilder så ska du få se dom men först måste jag få hem malarna och lära mig att lägga upp bilder / Ann-MariKommentar
-
Hej
Hej!
Om ni tittar på grenmalarnas nos och ögon så liknar dom seriefiguren Kronblom / Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Var hemma hos min vän idag och akvariet kryllade av grenmalar i olika storlekar kanske 70 tal yngel totalt, jag tittade på dom och dom är otroligt fina, så tog hon bort täckglasen sen sa hon att jag gick ta upp dom jag ville ha bortsett lekgruppen jag fick upp 7 st men ska hämta 3 till senare, hon har verkligen lyckats bra med att få fram så många av fin kvalitet / Ann-MariKommentar
-
Hej! ,
Hej! , Är väldigt intresserad i grenmalar, kan
Du inte länka upp lite fina bilder på dem ?Kommentar
-
-
-
Hej!
Var hemma hos min vän idag och akvariet kryllade av grenmalar i olika storlekar kanske 70 tal yngel totalt, jag tittade på dom och dom är otroligt fina, så tog hon bort täckglasen sen sa hon att jag gick ta upp dom jag ville ha bortsett lekgruppen jag fick upp 7 st men ska hämta 3 till senare, hon har verkligen lyckats bra med att få fram så många av fin kvalitet / Ann-MariKommentar
-
-
-
Kommentar