Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
Vilken tur, funderar på att få ner niggrisar i mitt rovtanganyika med viss rädsla för att de blir mat. Men med nog mycket grottor bör de klara sig.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Den var riktigt tjusig,härlig färgkontrast mellan främre o bakre delen av kroppen, stjärtfenan var häftig, gäller nog att inte ha den ihop med någon som gillar att bita i dom spröten. Vet du varifrån den kommer? Kan inte hitta "Mukosa" som fångstplats på kartan.MilleDieselråttanKommentar
-
Ett stim niggrisar skulle kunna se sagolikt läckert ut i ditt kar. Även om dom rätt ofta stryker omkring i mer eller mindre samlad trupp på öppet (högt som lågt) vatten så stryker dom omkring lite var för sig som slickade utefter klipp/stenformationer rätt mycket, in och ut genom skrevor/hålor. Enbart bakgrunden i sig tror jag utgör ett bra skydd. Och din bakgrund ser ut som ett drömtillhåll för niggrisar.Kommentar
-
Ingen aning hur goda niggrisar uppfattas, men dom verkar ha en tämligen ointressant inverkan på övriga invånare i mitt kar. Men det är ju skillnad på att se ut som mat och inkräktare
Ett stim niggrisar skulle kunna se sagolikt läckert ut i ditt kar. Även om dom rätt ofta stryker omkring i mer eller mindre samlad trupp på öppet (högt som lågt) vatten så stryker dom omkring lite var för sig som slickade utefter klipp/stenformationer rätt mycket, in och ut genom skrevor/hålor. Enbart bakgrunden i sig tror jag utgör ett bra skydd. Och din bakgrund ser ut som ett drömtillhåll för niggrisar.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Niceiga firrarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar