Vilka små sötisar.
Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
-
Neolamprologus olivaceus?
Inköpt hos AquaTreff på förra årets Tysklandsresa som Neolamprologus brichardi Mtoto.
Kommentar
-
SnyggKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vi saknar helt bilder på den! In i tävlingen med dig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
Kommentar
-
fina fiskar! måste kolla mina boulangeri så jag ser skillnaden. Troligt att boulangeri har gul kant i fenorna.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Stämmer bra det, Wille. Jag har sett Lepidiolamprologus boulengeri som skiftar snyggt i blått också.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
På tal om Lepidiolamprologus boulengeri , är det någon som kikat närmre på bilderna i artregistret? Jag tycker inte att det ser ut som Lepidiolamprologus boulengeri . Det skulle givetvis kunna vara mina som var felmärkta men om man söker runt på nätet så tycker jag att bilderna som ligger i artregistret inte stämmer riktigt. Jag har skrivit till artregistergruppen men fick inget svar.Kommentar
-
Håller med Pierre. Det är inte boulengeri, utan något annat. Liknar mest Lamprologus speciosus om man kikar i btn guiden om Tanganyika, tycker jag.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
-
Viktig o viktig. Den är lättare att hitta nu!mvh Wilhelm
-
Jag ska justera dem framöver.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar