Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
-
Jag har haft svarta och nu ska jag ha en mörkare bakgrund och inredning så därför tror jag att jag vill ha något ljusare, men det blir VF då välväxta odlade exemplar inte går att få tag i.Kommentar
-
Jag har ju svarta också, som är väldigt fina, men just detta par är lite roligt att ha då dom färgmässigt inte liknar några andra jag har, o vid rätt ljus så blir fenorna blåaktiga. MilleDieselråttanKommentar
-
-
-
-------------------
MatsKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Enkelfotade Paracyprichromis nigripinnis , aningen överskärpt hanne + oskärpt hona
[ATTACH=CONFIG]46503[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]46504[/ATTACH]
Snygga fiskar hur som helstKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Dom är riktigt fina, "Suma" har själv sneglat på dom, men då jag har Mh ljus så skulle dom aldrig komma till sin rätt. MilleDieselråttanKommentar
-
Dare, för att klargöra Enkel-Foto-Graferade....-------------------
MatsKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
HahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar