If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hmm, ska till Öland i slutet av april. Kan hända att jag försöker få med mig lite hem. Kan dock bli en aning pinsamt eftersom jag ska dit med jobbet. Men va faen, e ju redan idiotförklarad så vad spelar det för roll :-) I en perfekt värld blir det ett besök hos dig osså.
e det nu du är på g eller? e det i veckan på förmiddan så kan jag vara guide om du ska till öland, men inte för tidigt
e det nu du är på g eller? e det i veckan på förmiddan så kan jag vara guide om du ska till öland, men inte för tidigt
Kom hem från Öland igårkväll efter en fullspäckad långhelg med diverse friluftsaktiviteter. Hade hoppats hinna med ett besök hos dig, men insåg tidigt att det inte fanns en chans i världen att det skulle hinnas med. Det får bli en annan gång :-)
Kom hem från Öland igårkväll efter en fullspäckad långhelg med diverse friluftsaktiviteter. Hade hoppats hinna med ett besök hos dig, men insåg tidigt att det inte fanns en chans i världen att det skulle hinnas med. Det får bli en annan gång :-)
Ursprungligen postat av 56ovwal
Ursprungligen postat av cichlids4fun
ok, hittade du nån sten då?
Ursprungligen postat av 56ovwal
Nä, fanns inte ens tid till det. Prioriterade öldrickande istället :-D
Ursprungligen postat av cichlids4fun
men då stimulerade du ju en hobby iaf, du får väl hojta om du är i trakten så fixar vi bägge hobbyerna på samma gång jag får greja en chaufför
Herre gud. trodde det här var en bildtråd. Snacka skit kan ni väl göra någon annanstans
Sista bilden vore helkul att få in i artregistret, vi saknar den arten fråm Chimba just. vi skulle behöva bild på hane hona yngel. Gärna en huvudbild också i hög upplösnig.
Om det går för sig kan du använda denna mail:
///D
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar