Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Snyggaste bild jag sett på denna fisk! Ughh, ladda upp till artregistret, tycker jag.
artregister@ciklid.se
Många lär sukta efter en sådan när man ser den bilden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja, det gäller att hästarna springer åt rätt håll om man ska köpa ett tjog av dessa skönheter!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Är de kostsamma med andra ord?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Vet inte vad de kostar nu, men förra året så kunde jag köpa dom för 600 spänn styck!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ojdå.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag
hittade för 1000kr st. men jag antar att dom är något billigare nere på västkusten. Så får du yngel på dem tror jag du rätt snart får igen investeringenKommentar
-
Kommentar
-
-
-
assnygga bilder! ös på.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar