Tack allihopa! Men det är som sagt tjejen som tar bilderna här hemma, iaf de som blir bra. Jag bara erbjuder motiven så att säga.
Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
man ska tydligen åka på resor, var på en liten tripp igen och när jag kommer hem så ser jag att flavipinnisen lekt och med lite tur oxå sexfasciatusen.
sen en liten nyköpt firre 5 minuter efter isläppandet.....n.falciocula cygnus mpimbwe
inga höjdar bilder men dock bilderMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Fick hem några sk. sillar förra helgen, idag lekte dom. Callochromis macrops hona på bild.Kommentar
-
jo det var det, verkar som det är vår i luften för idag var det macropsens tur, fast det var helt galet i karet och fanstygen vägrade stå still mer än en micrsekund så bilderna blev lite suddiga, men man ser ju lite hur de börjar färga ut, den första är den ena hannen som vill dominera den andra är den dominta hannenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Оф
Dom var lovande dom dära Macropsen du köpte. Är själv sugen på några sådana Kan även bli X istället eller både och Även Kilesa kan ev bli aktuella....
Hoppas hon fixar tugget så du får några avkommor.
Sill är gott, med ägg o potatisKommentar
-
Sill varning!Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
De e allt väldigt fina sillar du har Anders! Kan tänka mig rätt mäktigt att se den fina stora hanen spänna sig för tjejerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Mvh Anders
Kommentar