*gillar*
Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
:-) fina firrar3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
jo det var det, verkar som det är vår i luften för idag var det macropsens tur, fast det var helt galet i karet och fanstygen vägrade stå still mer än en micrsekund så bilderna blev lite suddiga, men man ser ju lite hur de börjar färga ut, den första är den ena hannen som vill dominera den andra är den dominta hannenKommentar
-
Kommentar
-
Det er en custom made bakgrunn laget av en som heter florian som driver akvadekor.com. Han laget denne til meg etter mine egne ønsker. Tanken var egentlig at de to store flate steinene skulle fungere som leksplass for Benthochromis tricoti . Noe de også gjorde samtidig var det en hule i hver Stein til ellipsifer ålene. Hele bakgrunnen med steiner er laget av isopor. Har funket fantastisk bra i mange årKommentar
-
Tack, imponerad! En av de absolut snyggaste bakgrunderna jag sett.Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
-
Takk så mye håndverket florian leverer er av ypperste klasse. Kombinert med caribsea sand og god filtrering har dette karret hjulpet meg å ta god vare på fiskene som har bodd der. Kan varmt anbefale akvadekor.comKommentar
-
-
Läcker firre, hur stor?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
10-11 cm. Har tre st. Hade fyra, men en hittade jag på golvet. Hade lyckats hoppa ut från det enda möjliga stället. De tre som är kvar håller sig långt ifrån varandra. Möts de blir det heta puckar. Hoppas det inte bara är ett kön. Vad jag läst så kan även motsatta kön slåss ordentligt.Kommentar
Kommentar