Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
-
Senast redigerad av maltandis; 03 October 2013, 17:25.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Vilka juveler de kommer att bli!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja det är snygga Cyprichromis.
antar att de inte är så lämpliga ihop med tropheus? Skulle de bli undanskuffade av för många livliga tropheus i simutrymmet?Kommentar
-
Jag hade vanliga små för 5-6 år sen och de växte och mådde bra med troffar. De här blir ju lika stora som troffar så det funkar säkert.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Annars, så få du kasta ut troffarna!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
-
Just nu går de med petrisar, hästnäsor, ventralis och ett gäng elaka snäckisar. Wille, jag har bara 32 små red Chimba (Willes favorittroffe). Cyprisarna får företräde om jag måste välja, men det behöver jag inteSenast redigerad av maltandis; 03 October 2013, 17:01.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
TrevligtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar