Mycket tråkig nyhet.
Gary Moore R.I.P.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Har periodvis lyssnat mycket på Gary Moore, trist om han ramlat av pinn. Den låt jag mest förknippar med honom är denna:
Over the hills and far away:
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Det är däremot inte alls det bästa han har gjort, vet att jag lyssnat till mycket bra blues som han också lirat. Kommer däremot inte ihåg namnen på alla låtarna, den delen av mitt liv är preskriberat.
En låt han gjorde bra, med modernt stuk, var "I´m walkin by myself"
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Well... R.I.P, Gary.
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna. -
Har periodvis lyssnat mycket på Gary Moore, trist om han ramlat av pinn. Den låt jag mest förknippar med honom är denna:
Over the hills and far away:
Det är däremot inte alls det bästa han har gjort, vet att jag lyssnat till mycket bra blues som han också lirat. Kommer däremot inte ihåg namnen på alla låtarna, den delen av mitt liv är preskriberat.
En låt han gjorde bra, med modernt stuk, var "I´m walkin by myself"
Well... R.I.P, Gary.
Hilsen,
/P
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag tänker mest på Out in the fields
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Gary Moore har dom senaste åren samarbetat mycket med Otis Taylor och visar här att han även kunde hantera en akustisk gitarr.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar