Vad går kalaset lös på om man tar 60 högt, Christer?
Akvarium ca 4000 liter
Kollaps
X
-
-
-
Nej, men det behöver ju inte "kosta vad det kosta vill" heller. Det är väl självklart att man försöker få det så billigt som möjligt utan att få ett dåligt kar
EDIT: det svåra är väl iofs att veta vart gränsen går för onödigt dyrt och för billigtSenast redigerad av zippoo; 07 February 2011, 15:31.Kommentar
-
igentligen ska man skola in sig själv och bli glasmästare och köpa eget glas från utlandet hehe.. kan en gammal Elektriker som Christer bygga akvarier så kan vem som helst man behöver ju inte vara pilot för att sätta ihop ett akvarium.. Det är bara hitta ett lärnings platsKommentar
-
enkelt kolla runt alla priser under akvarielagret är billigt eller bättre pris om vi ska vara realistiska..
igentligen ska man skola in sig själv och bli glasmästare och köpa eget glas från utlandet hehe.. kan en gammal Elektriker som Christer bygga akvarier så kan vem som helst man behöver ju inte vara pilot för att sätta ihop ett akvarium.. Det är bara hitta ett lärnings plats
Han var hos mig och limmade på plats upp mitt 3.000 liters akvarium och jag är mycket nöjd med såväl arbetet som priset.Kommentar
-
A-lagrets akvariebyggare heter Sture.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nej faktiskt inte. Jag har hört det till leda och jag har jämfört en hel del priser och det händer ungefär lika ofta att vi ligger under andra affärer som att vi ligger över. Ibland dyker det upp någon webshop utan saker på lager som tycker det är för lätt att skriva ut fantasipriser på nätet och som lockar folk att ta upp vår tid med att titta live på sakerna för att sedan beställa dem på nätet och vänta 8 veckor på en leverans som kanske eller kanske inte hinner komma innan företaget konkar.Kommentar
-
Nej faktiskt inte. Jag har hört det till leda och jag har jämfört en hel del priser och det händer ungefär lika ofta att vi ligger under andra affärer som att vi ligger över. Ibland dyker det upp någon webshop utan saker på lager som tycker det är för lätt att skriva ut fantasipriser på nätet och som lockar folk att ta upp vår tid med att titta live på sakerna för att sedan beställa dem på nätet och vänta 8 veckor på en leverans som kanske eller kanske inte hinner komma innan företaget konkar.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Var går gränsen för hushållsnära tjänster.. Glasmästaren kan ju fixa det.. Har titta lite på priset det är ca 40-48 timmar jobb för en glasmästare + material ca 90 000 och dela tiden i hälften så blir det bättre.. men det får väll skatteverket bestaämma.Lasse.HKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Speciellt om det är 10 mm glas.
Men om man köper det billigare på en webshop så ingår säkert extra brunn till golvet :-)
Micke H540 liter +222 +222 +100Kommentar
Kommentar