Härliga små liv hehe
Guianacara Geayi "Oyapock" Bilder
Kollaps
X
-
-
Nu har de vuxit en del.
Samt bild på honan som lagt rom i taket. I alla rapporter jag läst så står det att de endast lägger på väggen, men har varit rätt övertygad om att de även lägger på taket. Nu har jag bildbevis...
Stolt hanne ej i lekfärger som i artikeln. Lite skillnad. Snygg nu också men lekfärgerna är för häftiga. När jag höll dem i ett mindre akvarium färgade de inte alls ut lika bra som i detta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Hej, häftiga fiskar har du. Jag undrade om du vet vilken biotop de kommer ifrån? Vit/Svart/Klart vatten? Gillar de verkligen.Hälsningar
PiotrKommentar
-
Tackar tackar.
Huvudsakligen klart vatten med mer eller mindre neutralt vatten. De finns i hyggliga mängder i snabbt flytande vatten, men allra mest i något lugnare.
Välkommen hit förresten!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Härligt att höra, men blir ju lite nyfiken vad du har för fiskar, kan tipsa dig om en nyöppnad del i forumet för presentationer av nyaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag är lite nyfiken på vilka fler som har dessa underbara fiskar och har lust att slänga in lite bilder.
Sedan är jag nyfiken på vad ni tycker om artikeln i senaste CB. Har ni liknande erfarenheter av deras beteende utveckling?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En bild från idag där de inte har lekfärger.
Vore kul att se lite bilder å andra som har denna art...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Gillade din artikel, alltid intressant att få mer info om fiskarna man har i sina kar.Kommentar
-
Härligt att se hur de vuxit, ser ut som en hanne. Hur stor är han nu?
Kul att du gillade artikeln, du är först att kommentera denKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Skulle definitvt tippa på hona. Svagare lutning på huvudet och mildare uttryck över ögonen. Hur är storleken dem emellan?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Undrar om han behöver gå en kursKommentar
Kommentar