Fick med ett par fisk när jag köpte en Akvarie ställning och har ingen aning om vad det är för några mer än att de är lika Tropheus moorii
Tropheus moorii???
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Då
färgen ser mer gul ut kan det antingen vara en dåligt färgad pemba, eller en kiriza..Men jag lutar åt en PembaKommentar
-
Kommentar
-
Kroppsformen säger mig att det är Pemba. Kanske den bruna färgen på fiskarna också bidrar.
Kirizan är lite högre, brantare huvud.......tycker jag i alla fall, åtminstone i normalfallet.
Men att bestämma från en bild är svårt, men man kan tro.Senast redigerad av tege; 19 January 2011, 08:59.Kommentar
-
Fiskarna färgar ut mkt mer när de får vara ifred, men när jag tog denna bild var de flyttade nyligen, De är svarta med en skarpa gul/orange färg =)
Överväger att behålla de små liven, dock vet jag inte ett smack om dem om de är vildfångade eller odlade osvKommentar
-
Vänta och se... den som väntar på något gott väntar aldirg för länge....;-)//RobertKommentar
-
Har dina småttingar band som går åt orange i färgen så är det sannolikt pemba du har.Kommentar
Kommentar