If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hittar inte det, är inte basin en term för bassäng, flodområde eller dylikt eller finns det dessutom ett fysiskt område i Brasilien som heter just basin?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Hittar inte det, är inte basin en term för bassäng, flodområde eller dylikt eller finns det dessutom ett fysiskt område i Brasilien som heter just basin?
Tror jag har förväxlat namnet med något annat.
Ibland blandar jag ihop namnen, återkommer när jag får ut det genom tungan.
Mina 8 Santaremdiskus från Stendker. Fick hem dom förra fredagen och dom har börjat biffa på sig lite nu Dom ser lite bleka ut på bilden men det är kamerablixten som gör det.
Mvh Simon
......men du kanske ska överväga att byta ut det du har på botten?
Hej Simon,
Fina firrar även om blixten förstör känslan lite. Diskus trivs med ljusare sand på botten
och det är lite svårt att se, men det ser ut som om du har någon form av väldigt mörkt grus?
......men du kanske ska överväga att byta ut det du har på botten?
Hej Simon,
Fina firrar även om blixten förstör känslan lite. Diskus trivs med ljusare sand på botten
och det är lite svårt att se, men det ser ut som om du har någon form av väldigt mörkt grus?
Lycka till Björn H
Hej Björn,
Det som är på botten är en sorts matta som jag har lagt på botten, helt ogiftig förstås. Dom går bara i karantän just nu för dom är nyköpta och dom kommer gå där i ett par veckor till om dom är helt friska så dom inte råkar smitta mina malar i karet dom kommer bo i sen, med något skit Än så länge så verkar dom helt friska. Akvariet dom kommer bo i sen är 720 liter och jag bifogar bild på det:
Mvh Simon
Kommentar