Få tag på N. marunguensis eller N. gracilis?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    NCS Medlem
    • November 2009
    • 473

Få tag på N. marunguensis eller N. gracilis?

Hej allihopa är lite osäker på i vilken kategori detta inlägg hör hemma men jag testar här iaf.

Är det någon som vet vart man i Göteborgstrakten (med omnejd) skulle kunna få tag på N. marunguensis eller N. gracilis? Tack på förhand
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 3111

Ursprungligen postat av Rooster
    Hej allihopa är lite osäker på i vilken kategori detta inlägg hör hemma men jag testar här iaf.

Är det någon som vet vart man i Göteborgstrakten (med omnejd) skulle kunna få tag på N. marunguensis eller N. gracilis? Tack på förhand
    hos kent hittar du garanterat marunguensis, gracilis borde finnas det oxå
    Mvh
    Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Rooster
      NCS Medlem
      • November 2009
      • 473

Ursprungligen postat av cichlids4fun
      hos kent hittar du garanterat marunguensis, gracilis borde finnas det oxå
      Ok ja det blir nog till att kolla hos Kent, av butikerna här i området har ju han lätt bredast T-utbud. Tack för tipset Peter.

Kommentar

• cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

Ursprungligen postat av Rooster
        Ok ja det blir nog till att kolla hos Kent, av butikerna här i området har ju han lätt bredast T-utbud. Tack för tipset Peter.
        så lite så, har du krokarna förbi kungsbacka så kan det finnas där med, men det är ett tag sen så jag vågar inte svära på det
        Mvh
        Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Rooster
          NCS Medlem
          • November 2009
          • 473

Ursprungligen postat av cichlids4fun
          så lite så, har du krokarna förbi kungsbacka så kan det finnas där med, men det är ett tag sen så jag vågar inte svära på det
          Var där för inte allt för längesen men då kollade jag inte ens på tanganyika utan då var det andra ciklider som gällde. Men jag tror inte dom har dem, brukar vara väldigt tunt på T-biten. Upplever faktiskt att förutom möjligtvis när det gäller troffar så har i regel alla de stora ciklidbutikerna här i området ganska dåligt utbud av T-ciklider förutom Kent i Nol.

Kommentar

Arbetssätt...