Amazonaz-mix
Kollaps
X
-
-
Går det bra med flaggor och diskus ihop? Hade 1 par i mitt ena kar tidigare med nyckelhål och elliotisar. Men flaggorna var (främst den ena) helt vilda...
När jag skulle mata så hoppade den upp på fingrarna om den fick chansen...
och den ägde dessutom karet - vilket visade sig när jag var där med slamsugen också . Tog flugor vid vattenytan så jag var tvungen att ha täckglas på..
När jag så skulle byta till diskus vågade jag inte ha dem kvar tyvärr, tänkte att de skulle jaga livet ur dem - men jag hade kanske bara "flax" med just dem?
Dina såg lugnt simmandes ut - och snälla
ps vackra diskus ocksåSenast redigerad av Botia; 06 January 2011, 23:52.Kommentar
-
Går det bra med flaggor och diskus ihop? Hade 1 par i mitt ena kar tidigare med nyckelhål och elliotisar. Men flaggorna var (främst den ena) helt vilda...
När jag skulle mata så hoppade den upp på fingrarna om den fick chansen...
och den ägde dessutom karet - vilket visade sig när jag var där med slamsugen också . Tog flugor vid vattenytan så jag var tvungen att ha täckglas på..
När jag så skulle byta till diskus vågade jag inte ha dem kvar tyvärr, tänkte att de skulle jaga livet ur dem - men jag hade kanske bara "flax" med just dem?
Dina såg lugnt simmandes ut - och snälla
ps vackra diskus också
Dem är rätt så små relativt diskusen ännu men växer fort då de är ganska glupska.
2 av dem har de senaste dagarna tagit ett litet revir som de försvarar med eftertryck, även mot diskusen, kanske lek på gång.Kommentar
-
-
-
-
Där gjorde sig den bakgrunden riktigt bra! Snyggt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kul att se! Riktigt snyggtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Wow, vilket snyggt akvarium! Intressant mått på karet också. Häftigt med djupa kar.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar