If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Fan inga sådana bilder jag ska inte ha fler CA-ciklider. Tycker att detta är en av de finaste CA-cikliderna blir nog så att jag får göra plats till ett par här hema. Grymt fina Dare.
Då ska vi se de 2 första är på en hane ungdjur lite bleka visserligen annan kamera
sen hittade jag bara på honan där hon är äldre sen tror jag min hane dog hade en grupp sålde 1 par till Ove minns jag sen den sista är honan med sin nya kavaljer dock osäker om det verkligen är en escondido vad tror ni?!sen kan jag tycka att det kan kvitta de är lika fina vilket som iaf väldigt snarlika...
Snygga. Din ahar helt klart mer mönstring på "nosen" och ser lite annorlunda ut i mönstringen på övre halvan av kroppen. Sedan dina ljusare än mina tror jag.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
DEn svarta pricken kan finnas på hanarna åxo dock har jag aldrig sett fläckar på en gammal vuxen fisk kanske tillfällighet?
Honorna blir sällan över 14-15cm (iaf vad jag har sett) mer rundade och nätta formen
Kommentar