Troffetråden 2011
Kollaps
X
-
-
En
till bild med repig o skitig framruta. Inte så bra bild men man kan se det blåa lite i ryggfenan å pannan på firrarna i bakgrunden.
Vid matning o lek så blir dom blå som en aulonocara i huvet o ryggfenen blir mörkt turkos blåKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fina
ikola och fina bilder. ikola är så snygga när dom färgar på o simmar i 200 km runt i akvariet :=
Gotlands kalkstenen, är den i stora "flak" ungefär som akvarieberg(säljs i zoohandeln) ? Lite sådär smutsgråa o bra att bygga med.
Kommentar
-
Färgen varierar mellan ljusgrå - mörk grå.
Jag siktar på ljusa platta stenar med en ojämnyta (som kratrar). (samma färg som hålsten).
Jag vill få bra möjlighet till algpåväxt på dessa ytor.
Mvh MickeKommentar
-
Kommentar
-
Vilka lysrör bör man ha om man skall ha troffar och ev någr växter. Har en t8 och en t5 ramp i mitt juwelkar.
Och ska t8 eller 5 rampen vara "innerst" mot slimlinen för att få bästa effekten?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Nääe jag hittade dem i skogen vid Långsand o dom är kanon att bygga med i akvariet
Dom låg iof fint upplagda på pallar? Men ingen sade något så dit åker jag nog fler gånger o hämtar stenKommentar
-
Kommentar
-
Inser nu att det är dax att införskaffa sig en system kamera.
Får väl se vad tomten kommer med
//Robban82Kommentar
-
Nytt år nya utmaningar...
hej
Gott slut på er...
Mina troffe mål för 2012
Införskaffa in moori grupp (ilangi eller likvärdigt. )
Optimera min ikola grupp
In förskaffa ett gäng similis som skall gå med ikolan.
Gott Nytt på er....Kommentar
Kommentar