Troffetråden 2011
Kollaps
X
-
-
Ha ha! Det beror på det kassa vattnet ni har där ute vid massafabriken
Mina ilangi stimmar fint o det gör red cheeken åxå när dom inte slåss
Trevliga?????
Dom har lätt att bli sjuka, dom är knappt simkunniga så dom vickar fram, dom är skitsnorkiga på foder, byter du inte vatten två gånger i veckan så visar dom knappt färg mer än brun eller grått. Du måste ha vit jävla sand i burken så det ser ut som en saltvattensburk för att dom ska se snygga ut. Får du dom att äntligen trivas så dom börjar visa en gnutta färg så kan du ge dig f#n på att dom börjar slå ihjäl varandra. Stoppar du ner en ny fisk i burken så får alla soten och tvärdör. Du måste ha minst 30- 40 stycken i samma burk så någon annan fisk gör sig ej besvär.
Nä fy f#n för troffar,,,,,,,kanske därför jag bara har 4 grupper.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tropheus VF kasakalawe
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Asbra bilder!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja så sjukt nöjd med fiskarna. Trodde Ilangi var mina favoriter. Men med dessa blir det svårt att välja. Tur att jag har båda nu då. Sitter för mig själv och små ler när jag kollar in mina båda kar. Äntligen har jag båda mina favoriter hemma. Vad ska man hitta på nu då ?450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
Du
Ja så sjukt nöjd med fiskarna. Trodde Ilangi var mina favoriter. Men med dessa blir det svårt att välja. Tur att jag har båda nu då. Sitter för mig själv och små ler när jag kollar in mina båda kar. Äntligen har jag båda mina favoriter hemma. Vad ska man hitta på nu då ?Kommentar
-
Ja nu blir det till att lägga lite pengar på att exprimentera med tekniken. Testa lite nya pumpar, testa nya rör snygga till och förbättra bara450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
BTW fina bilder på dina fiskar som han tagit den där Stiffe. Satte ihop en Troffekalender idag, tror faktiskt att dina fiskar fick vara med på två månader, blev nog flest bilder på Golden Kalambo och Bulu point körsbär.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
Kommentar