If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kul Stiffe och doohan med att ni har införskaffat er red check Jag kommer mycket väl ihåg att det var en troffe med fart och fläkt.
Fortsätt och lägg upp fina bilder på dessa troffar.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
vad du har för fisk nuförtiden Johan? Vilda ilangi o vilda ikola harj ag för mig, men vad mer?
Din övre bild på honan är en av mina favoritbilder-
Ursprungligen postat av Johan F
Kul Stiffe och doohan med att ni har införskaffat er red check Jag kommer mycket väl ihåg att det var en troffe med fart och fläkt.
Fortsätt och lägg upp fina bilder på dessa troffar.
Hej forumet.
Nybliven NCS:are som fått ihop en liten film på akvariet, bilder vågar man knappt visa efter alla otroligt snygga foton tidigare i tråden, inte ens världens samlade photoshopexpertis kan få ihop nåt av det kameran(=fotografen) levererar
Akvariet har varit igång sen slutet januari då det införskaffades, snubblade över detta då en butik slog igen, slog till mer eller mindre på stående fot... Utan att veta nåt om dessa fiskar. Hade igång akvariet utan fisk ca en månad så man hann ju läsa in sig, framförallt genom detta eminenta forum och all kunskap som finns i genom alla medlemmar.
Akvariet har varit igång utan några större missöden, en avliden fisk av okänd orsak är väl det enda jag förlorat, fiskarna leker o ynglar av sig så lite rätt måste man ju göra
Hej forumet.
Nybliven NCS:are som fått ihop en liten film på akvariet, bilder vågar man knappt visa efter alla otroligt snygga foton tidigare i tråden, inte ens världens samlade photoshopexpertis kan få ihop nåt av det kameran(=fotografen) levererar
Akvariet har varit igång sen slutet januari då det införskaffades, snubblade över detta då en butik slog igen, slog till mer eller mindre på stående fot... Utan att veta nåt om dessa fiskar. Hade igång akvariet utan fisk ca en månad så man hann ju läsa in sig, framförallt genom detta eminenta forum och all kunskap som finns i genom alla medlemmar.
Akvariet har varit igång utan några större missöden, en avliden fisk av okänd orsak är väl det enda jag förlorat, fiskarna leker o ynglar av sig så lite rätt måste man ju göra
Snygga fiskar och snygg burk verkar du ha, ser hel-proffsigt ut i alla fall.
Är det hästnosar med också?
vad du har för fisk nuförtiden Johan? Vilda ilangi o vilda ikola harj ag för mig, men vad mer?
Din övre bild på honan är en av mina favoritbilder-
Det stämmer bra det. VF Ikola och Ilangi, sedan har jag röd regnbåge från Göran´s VF och några pembor har jag kvar från min gamla grupp. SO-odlad P. trewavase finns ett gäng i en burk.
Funderár på någon ny troffe-gruppm vi får se.
Senast redigerad av Johan F; 10 September 2011, 21:11.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Hej forumet.
Välkommen till forumet! Mycket fint kar och firrar måste jag säga.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Hej forumet.
Jag förstår varför du slog till. snygg burk och fisk!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar