Troffetråden 2011
Kollaps
X
-
-
-
.
Innan jag såg dessa firrar live så tyckte jag inte att dom var speciellt snygga jämfört med t, ex andra färggranna moorii. Men efter att ha sett dem live så blev det med stor förvåning jag blev så grymt imponerad av deras utseende och pondus. Konstrasten den mörka o ibland randiga kropp mot deras blåa öga och skarpt färgad kind gjorde dem oemotståndliga för mig. Så det vara bara att beställa en grupp.
Kommentar
-
Mpimbwe friar
Chefen stöter på en tjej. Blir nog napp tror jag
Får skaffa ett repfritt akvarium till dem snartKommentar
-
Härliga foton! Troffar är verkligen fotogenic(?)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hade det inte varit för det starka tvivlet så hade det definitivt blivit troffar i st f Malawi nu. De är otriligt vackra och har ett väldigt roligt beteende - perfekta! Men ändå inte...
//KajKommentar
-
-
-
Härlig belysning!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
Har tergat bilden eller är det en sådan bakgrund?
Härliga kontraster och ljussättning...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Dare, Stiffe
Det är så att dom simmar i ett skitfult odlingsakvarium med blå målad bakruta o massor av repor. Så jag valde att bara göra bakgrunden i de kulörer dom nu har då den riktiga är grymt ful...
Tack Stefan
Kommentar
-
.....
En rolig bild där fisken egentligen kikar åt fel håll o blixten träffar "fel" ställe på min fina mpimbwe hanneKommentar
Kommentar