Troffetråden 2011
Kollaps
X
-
-
Det
blev mycket bättre med blått, Bättre ljus och djup. Har satt svart solfilm på kortsidorna på ett av mina akvarium för att minska ljusinsläpp från sidan och på så vis minska stressen. Jag tror att det borde fungera att med någon vätska få dit denna bakgrund i stil med hur solfilm monteras.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Citrontroffe?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
kommer kanske från akvarie-leasing..!?, coola troffarTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack så mycket alla....
Ja, det är Kiriza gold och dom flesta kommer från Micke och några från Danmark.mvh StefanKommentar
-
Kommentar
-
Är de så gula även vilda eller en odlingsform?
Riktigt fina Körsbär, om jag någon gång skaffar troffar blir det dessa.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Mina är iofs inte så stora än så länge(ca 7-8cm)så jag hoppas på att fler av dom kommer att behålla det helgula hela tiden när dom blir fullvuxna.
Som det ser ut just nu så är det bara dominerande hanar som är helgula hela tiden.
Har en del som ser ut som Kiriza fast med med lite gulare huvudSenast redigerad av stiffe; 13 April 2011, 11:15.mvh StefanKommentar
Kommentar