Mina nyinköpta Bärnsten.
Troffetråden 2011
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
tjoo!!!! tänkte höra jag har sett att vissa av mina troffar kliar sig lite då och då .. vad ska jag göra ???? salt ???? vattenbyte????? bikarbonat??? kan tänka mig att det är någon hudparasit kanske vill ju inte att det blir värre även hästnosarna ser jag kliar sig
mvh peterKommentar
-
Hej!
Hej!
En fråga kan man lämna troffar själv utan matning i 10 dagar när man åker på semester? / Ann-MariKommentar
-
Nummer 2 så bör man mata troffar ofta annars börjar de leva jävel och slå ihjäl varandra.Kommentar
-
-
Blir ingen semester för dig Ann-mari!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hej!
Hej!
HI hi Wilhelm jodå ska hålla på med grenmalar ett tag sen i höst köper jag troffar PS Lycka till med dina scalaryngel / Ann-MariKommentar
-
Jaa
tjoo!!!! tänkte höra jag har sett att vissa av mina troffar kliar sig lite då och då .. vad ska jag göra ???? salt ???? vattenbyte????? bikarbonat??? kan tänka mig att det är någon hudparasit kanske vill ju inte att det blir värre även hästnosarna ser jag kliar sig
mvh peterKommentar
-
gjorde ett vattenbyte och tillsatte 4 dl grovsalt utan jod idag är det för lite eller lagom till ett 612 liters ????
tänkte om det inte hjälper och dom kliar sig fortfarande så har jag fluvenol liggandes som jag använde när jag körde diskus för typ en 10 år sen mot hud/gälparasiter kan jag testa det????
ska tillägga att det kanske är 7-8 av 33 troffar som kliar sig så det är ju inte akutläge precis
mvh peterKommentar
-
det va snålt med salt, beror ju på hur mycket du hade i förut så klart, men dräm i 1 kg,iaf om du inte hade nå salt innan tror konings har skrivit en bra dosering i någon artikel, ska leta lite när jag kommer hem skickar ett pm.
mvh / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
Kommentar