If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är det så enkelt som det ser ut? Riktigt stiligt. Ska du ha någon BTN modul?
Ja jag tycker det har gått väldigt smidigt aldrig jobbat med glasfiber/epoxy förut, trodde det skulle vara mycket svårare det enda jag misslyckades med var första biten glasfiber som jag försökte måla innan jag satte upp den, gick sådär
funderade på det först men övergav ideen både med moduler och slimline, tror det kommer att se djupare ut om jag inte har BTN
Senast redigerad av Borin; 21 December 2010, 22:57.
Jag byggde mitt första på 1000 l i somras. Det var kul! Lackade du ute, fick du inte massa insekter i? För du jobbar väl inte ute nu? Just lösningsmedlen i lacker o dyl är enda nackdelen tycker jag.
Tjenare
Häftigt, jag själv har klurat lite på trä då jag har ett gäng 3 meters 16 mm glasskivor.
Dom är också 96 cm höga så jag tänkte ett djup på 120 eller kanske 140. det är drömmen.
Ska du köra tanganyika i karet???
Jag byggde mitt första på 1000 l i somras. Det var kul! Lackade du ute, fick du inte massa insekter i? För du jobbar väl inte ute nu? Just lösningsmedlen i lacker o dyl är enda nackdelen tycker jag.
Kul tråd!
Nej inga problem med flugor å liknande faktiskt däremot björkpollen var ett helvete
Jo jobbade utomhus.
Vad trevligt med ett hemmabygge vart kan man hitta bilder ??
Tjenare
Häftigt, jag själv har klurat lite på trä då jag har ett gäng 3 meters 16 mm glasskivor.
Dom är också 96 cm höga så jag tänkte ett djup på 120 eller kanske 140. det är drömmen.
Ska du köra tanganyika i karet???
lycka till
Om du ger mig 1 skiva hjälper jag dig bygga hehe.
Med dom glasskivorna har du inget annat val än att bygga ett akvarium ser fram emot en DIY tråd från dig till våren
Byggde karet i första hand för att kunna hålla flera rockor vilket är min passion
Senast redigerad av Borin; 22 December 2010, 08:00.
Akvariumet på plats på ställningen, 2 lecablock på höjden gick åt ca 30st
ställde akvariet på högkant för att lätt kunna limma fast rutan genom att först ställa in den mot botten av akvariet sen fylla på med silikon och vika ner rutan
Fuskade lite här och tog hjälp av christer samt sture på lagret väldigt smidigt måste jag säga
märkte nu ett litet misstag att bilderna är för stora för att kunna laddas upp här :/ .. hmm nån som har ett förslag hur jag ska lösa det smidigast datorer och jag är inte riktigt vänner
Image Resizer PowerToy Clone for Windows som ger dig en högerklickmeny. Välj alla bilder du vill ändra storlek på klicka höger och välj resize då får du upp en meny som ger dig möjlighet att välja upplösning.
Kommentar