Gillar inte moduler och back to nature prylar sjalv. Men jag har sett att nastan alla andra gor det. Hittade denna product och sokte lite slött pa NC hittade ingen post - sa jag postar den ifall ingen har sett.
Design By Nature
Kollaps
X
-
Design By Nature
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Taggar: Ingen -
Sjukt snygga bakgrunder. Jag gillar dem.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Man satter fast modulerna med magneter . Detta underlättar ifall man plötsligt tycker sitt akvarium ser ut som 30 andra akvarier.
Dessutom hittade jag denna. Ganska kul installering
Senast redigerad av Norrland; 21 December 2010, 09:15.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Wow, helt klart något jag hade kunnat betala lite pengar för. Bör väll fungera att silikona runtom så man kan köra filter bakom dessa också?Kommentar
-
Kommentar
-
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar