Design By Nature

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Norrland
    Användare
    • December 2009
    • 557

    Design By Nature

    Gillar inte moduler och back to nature prylar sjalv. Men jag har sett att nastan alla andra gor det. Hittade denna product och sokte lite slött pa NC hittade ingen post - sa jag postar den ifall ingen har sett.

    Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

    #2
    Sjukt snygga bakgrunder. Jag gillar dem.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Norrland
      Användare
      • December 2009
      • 557

      #3
      Ursprungligen postat av DRE
      Sjukt snygga bakgrunder. Jag gillar dem.
      Man satter fast modulerna med magneter . Detta underlättar ifall man plötsligt tycker sitt akvarium ser ut som 30 andra akvarier.

      Dessutom hittade jag denna. Ganska kul installering
      Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
      Senast redigerad av Norrland; 21 December 2010, 09:15.
      Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

      Kommentar

      • FrePGun
        Användare
        • March 2009
        • 2410

        #4
        Wow, helt klart något jag hade kunnat betala lite pengar för. Bör väll fungera att silikona runtom så man kan köra filter bakom dessa också?

        Kommentar

        • HåE
          Användare
          • September 2007
          • 1525

          #5
          Både snygga och praktiska.
          När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

          Kommentar

          • Norrland
            Användare
            • December 2009
            • 557

            #6
            Ursprungligen postat av JosephineFredrik
            Wow, helt klart något jag hade kunnat betala lite pengar för. Bör väll fungera att silikona runtom så man kan köra filter bakom dessa också?
            Jo, han namde det i något av klippen. Man kan satta circulation pum bakom eller göra filter.
            Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

            Kommentar

            Arbetssätt...