If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Akvarieutställning + Diskuschampionat + Aquascapetävling Malmö 2011
....och av dessa 24 personer kan man kalla de flesta långväga och med diskusfirreintresse från Brasilien, Turkiet, Ukraina, Italien, Polen, Tyskland, Holland, England, Irland, Norge och jag har säkert glömt några. Alla de Danskar som kommer kan man ju inte kalla långväga.
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
Klicka gärna att ni kommer där, och sprid det gärna till era vänner genom att klicka på 'Dela' under rubriken, eller bjud in vänner med knappen i vänsterspalten.
Sista dagen o anmäla sig till Malmös mingelkväll idag. Detta kommer o bli en stor tillställning (om inte den största någonsin här hemma) med chans o mingla med en massa internationella gäster.
det är anmält akvarister från 15 länder om man nu räknar in Wales. Malaysia, Italy, the Netherlands, Greece, Turkey, Ukraine, Denmark, Norway, England, Ireland, Wales, Poland, Brasil, Germany and Sweden of course
Jag var på sista planeringsmötet igår. För mig var det också det första eftersom jag inte haft möjlighet att besöka de andra. Jag måste säga att jag är mycket imponerad över den kraft och det engagemag som MAF och MAF medlemmarna lägger ner på detta arrangemang. Bara det faktum att detta möte var mer välbesökt än de ordinarie mötena brukar vara tycker jag säger en hel del. Om inte annat är detta en garanti för en riktigt lyckad utställning.
Kommentar