Vargjakt 2011
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ok, jag påstår att "du" eller "jag" kan inget om dessa djurena vid sidan om en del andra. Jag trodde att det var lika uppenbart för er som för mig vem som gett upp tråden men så var inte fallet. Problemet är att jag talar för nån som har gett upp debatten, så därför kanske jag skulle ligga lågt istället ; ?!
Mvh JariKommentar
-
Ok, jag påstår att "du" eller "jag" kan inget om dessa djurena vid sidan om en del andra. Jag trodde att det var lika uppenbart för er som för mig vem som gett upp tråden men så var inte fallet. Problemet är att jag talar för nån som har gett upp debatten, så därför kanske jag skulle ligga lågt istället ; ?!
Mvh Jari
fortfarande förstår jag inte dina inläggjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Under kärnkraftsomröstningen i Sverige hade SvD 9 kärnkraftsvänliga artiklar per varje som var mot kärnkraft. I DN var förhållandet 4 för per varje mot. Detta var ett krav från tidningarnas ledningar. Under EU-omröstningen såg det likadant ut. Den gången var det inget krav men åtminstone DN försvarade det med att de inte kunde bestämma vad deras reportrar skrev och att även reportrar har åsikter. Undrar om de ägnade sig åt opinionsbildning på nyhetsolats eller "skriver det läsarna/köparna vill ha". Jag vet inte!mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar