Vargjakt 2011
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hups! Nå, rättat nu, tack.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Sen förstår jag inte logiken att länka till sidan 31 i den ursprungliga diskussionen?
Diskussionen om vargjakt 2010 finns här: http://www.ciklid.org/forum/showthre...=61918&page=31Kommentar
-
Det ursprungliga inlägget i den ursprungliga tråden handlade om vargjakt. Sen har det blivit någon märklig moderatorstandard att alla trådar ska vara årsindelade. Inte nog med att det blir svårare att hitta, det känns även otrevligt när moderatorer går in och styckar upp diskussioner efter eget tycke (för det finns väl ingen regel som ger stöd för denna uppdelning?).
Inte jag heller . Det var inte meningen, visar väl bara på ett lite grann pinsamt sätt vilken klåpare jag är när det gäller datorer . (Rättar det nu.)mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
"Jägarna i Leksand har bestämt sig för att bojkotta årets vargjakt."
Haha, det var det bästa jag läst på länge och dessutom det roligaste!!Kommentar
-
Fler jägare borde följa det hedervärda beslutet!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Skriv på uppropet mot licensjakten 2011!
Kommentar
-
Jägarna har tydligen läst mitt inlägg ovan. De rekommenderar alla jägare att bojkotta vargjakten!
Mitt 10 åriga barnbarn Daniella tycker att alla som skjuter varg är dumma! Hon gillar vargar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Skriv på uppropet mot licensjakten 2011!
http://www.svenskavargar.nu/viewNavMenu.do?menuID=7mvh Wilhelm
-
Zaphi och Wilhelm: Om ni läst hela artikeln hade ni märkt att anledningen var att de tyckte kvoten var alldeles FÖR LÅG. De tycker att 6 vargar gör varken till eller från, de vill alltså skjuta betydligt fler vargarKommentar
-
Bra föredömen för naturvård och miljöpolitik Sverige har blivit. Allt ifrån vargjakt till otillräckliga trappbyggen vid dammar.Kommentar
-
I fall någon av er undrar? jag stannar hemma imorgon.Kommentar
-
åååååh äntligen jakten igång, då kan man skjuta en "cool" varg och stoppa upp och ställa i jaktstugan. nä, jag är emot denna skiten. Alla jägare kan väl säga till de som styr älgjaktsperioden att utöka kvoten och tiden att kunna ta bort mer av dessa djur som dödar så många människor i trafikolyckor istället för att skjuta oskyldiga vargar och göra dessa till trofeer när det knappt finns några kvar...Kommentar
Kommentar