Lite bilder på mina Channa gachua assam med yngel
Channa bilder
Kollaps
X
-
-
-
Sparar du alla dessa yngel? Du kan ju försörja hela Sverige med Channa behovet. Säljer du till butiker eller vad gör du?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Drar upp ett gäng från varje kull.Dom går både till butik & privat. Sverige marknaden är inte så stor så det går ganska fort att mätta den marknaden.Kommentar
-
-
-
-
-
Läckert med dessa bilder.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Trevliga bilder. Men varför kallas de för "cf. barca" egentligen? Antar att det är för att de liknar barca, men det tycks ju ändå ganska ologiskt att applicera sådana namn på dem.Kommentar
-
Dom brukar räkna Stewartii till gruppen Barca där även Aurantimaculata tillhör.
Det finns en hög med olika färgvarianter av stewartii och dom tycker väl att denna var lik Barcan.
Dom andra är:
Stewartii
Himalayan blue
cf barca
Deepak
Emerald
garro hill
Megalahalaya leopard (har jag för mig)
Finns säkert några till men minnet sviker nu på kvällskvistenKommentar
-
-
-
Hehe kul bild den sista!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar