Dom små Malaysiska Channa limbata/gachua växer på. Dom är nu ca:3cm
Channa bilder
Kollaps
X
-
-
Ser ut som små guppiesKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
-
-
Riktigt häftiga firrar är det minsannKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bilderna rakt framifrån är klassiker - "det rör sig något därframme, kan det gå att äta?" *s* Najs firrar!!Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Tackar Jag gillar bilderna rakt framifrån, dom har en sådan 'sur' uppsyn. Här är två bilder på en vanlig StewartiiKommentar
-
Sant, de ser verkligen "grumpy" ut... minns från när jag hade en art själv (eller ja, har en art n också, men det är en singelfisk). Trots att de inte är särdeles stora, inte ens de största av dem (mina arter har varit små), så får man ändå lite känslan av att "det som är jag kan gå att äta" eller "jag har barn, vad muckar du för?" *s* Otroliga fiskar!!Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
Häftigt med en sådan fisk som ser så kaxig och sur ut att de ändå är sådana väluppfostrade föräldrar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ett oharmoniskt par kan slåss något otroligt... fast när de väl blivit föräldrar så är det tjuriga och kaxiga ett klart bra drag, som förälder. De går utan tvekan till attack om ynglen hotas (iaf gjorde mina det).
Finn,
kul med lek och att du lyckats plåta den ruvande hannen - när mina ruvade var de sjukt skygga. Snart får du skriva en bok!! ;-)
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Eller en artikel i ciklidbladet!!! Det vore riktigt kul, med alla dessa bilder vore det klockrent. (Alla artiklar behöver ju inte vara ciklider)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar