Channa stewartii
Channa bilder
Kollaps
X
-
-
-
-
-
På Akvarietekniks lista finns det nu
Channa sp emerald VF samt Channa sp true blue VF
Någon som vet vad det är för några firrar??Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Auranti är den största jag har (ca 45cm i max storlek)2st i ett 540lit kar.Stewartii blir ca 30cm 1par i ett 540lit kar.Parachanna africana blir ca 30cm,en grupp på 6st i ett 540lit kar.När dom har parat ut får paret gå kvar i karet och så flyttar jag dom andra.Jag har fiskar som blir 15-20cm och grupper går i 312-375lit medan par går i 144-180lit.Pulchra paret (25cm) går i 375lit & en liten grupp Bankanensis i ett 253lit.sen har jag en del yngel kar mellan 54lit-85lit där jag har 15 -20yngel beroende av storlek på karen.Senast redigerad av FINN; 22 January 2011, 23:22.Kommentar
-
Kan man ha några channor i ett 280 liters med bottenmåtten 60x72? 65cm högt. Möjligen kommer någon fengädda också gå där.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Varför inte fengädda? Temperatur?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar