Mitt nytillskott, 3st Ch gachua mellan 6-8cm.Troligtvis en indisk variant
Channa bilder
Kollaps
X
-
-
-
oj, den var fin! Helt i min smak! Visar du fler bilder är jag nog tvungen att fixa till ett Channaakvarium!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag väntar på att mina sp turquoise ska bli lite modigare så kommer det mer bilder Det är aldrig fel att prova,det kan bara bli kulKommentar
-
-
FINN, du måste ha ett mission med alla dessa bilder!! Jag gillar skarpt!
Otroligt vackra fiskar. Men blir onekligen sugen...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Nu kan jag inte lägga upp fler bilder.Det står att dom är för stora men jag har laddat upp från photobucket hela tiden Kanske någon som tröttnat på Channa bilderKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan det vara så att dina tidigare bilder ändå var inom marginalerna?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det är samma kamera och samma inställningar.Bilder från datorn får man minska ner men har aldrig behövts vid uppladdning från photobucket.Kommentar
-
Du gör ett bra jobb med att "läska" luttrade ciklidister att testa på andra fiskar med liknande egenskaper.. det tycker jag är kul, för jag blir sugen som f.n!MVH
KristoferKommentar
-
Det är klart du ska testa, jag höll själv på med ciklider i många år Nu håller mina Bleheri på att förbereda lek. Får hålla tummarnaKommentar
Kommentar