En fråga till Beast.. Hur många Hetrospiler och till vilka butiker har du sålt? Mest nyfiken på hur mycket det finns av dessa i Sverige..
CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jaa du det var en bra fråga Nu är det ju säkert 2 år sen jag sålde några, men säg att jag har sålt kanske runt 30 till butik, (kommer dock inte ihåg vilka butiker) var ingen stor efterfrågan på dom som jag minns, resten går på Tropikariet i Kolmården Även föräldradjuren.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jaa du det var en bra fråga Nu är det ju säkert 2 år sen jag sålde några, men säg att jag har sålt kanske runt 30 till butik, (kommer dock inte ihåg vilka butiker) var ingen stor efterfrågan på dom som jag minns, resten går på Tropikariet i Kolmården Även föräldradjuren.CAKommentar
-
-
Vilka skönheter Robin.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Efter vattenbytet igår blev min Carpintis lite griniga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Oj vad dom har vuxit DaRe. Stiliga!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Jo de är riktigt stiliga och kameran vill gärna ta på dem, tyvärr lyckas jag inte ännu få med färgen och de gnistrande fjällen fullt ut.
Här kommer lite på synspilorna jag har honan från Pangea hälften så stor som hannen. 2:a bilden är på honan om någon tvekade.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har stor lust att komma till dig o fisknappa lite!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
En vacker fisk onekligen!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Slänger in lite bilder efter lång tids lågperiod av ca intresset men här kommer några.
Ursäktar för den mkt dåliga kvaliten, och sen min kunskap om dess namn är fruktansvärt dålig nu efter så lång dvala i träsket, men skall vara:
1.1 Texasciklider(vilken specifik artnamn?)
1.1 Elliothi
1.1 Vf Blåciklid
0.1 typ av zebraciklid,mins inte just vad denna sorten heter, djuraffären namngav den fel mins ja däremot.Kommentar
Kommentar